JASON

JASON

zondag 20 februari 2011

IK VERWERK



Ik hou me vooral bezig met administratieve taken.
Ik check facturen na of die wel in orde zijn.
Ik zoek ontbrekende facturen op en geef ze dan direct in op de pc door gebruik te maken van het boekhoudkundig programma "Drive-it".
Ik klasseer alle mappen van verkoopfacturen, aankoopfacturen, creditnota's, kredietnota's en bestek. Ik spring ook in voor mijn collega's. Het bedrijf heeft een beperkt aantal personeel en dat zorgt ook voor een hechtere band met elkaar. we steunen elkaar en zijn eingelijk een familie in het bedrijf die elkaar helpen. Ik zit soms in het magazijn om stukken klaar te leggen voor de volgende dag. Als mijn collega's het te druk hebben aan de receptie met telefoons opnemen of andere zaken, ontvang ik de klant vriendelijk en begeleid hem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten