JASON

JASON

donderdag 24 februari 2011

Dankwoord

Ik dank iedereen, Peggie, Gert, Carl, Eddy, Erik, Wim en natuurlijk Jan!
Ik voel dat ik veel heb bijgeleerd. Het was een zeer leerrijke ervaring en heb er echt van genoten. Het was echt een leuke periode en mijn collega's waren echt ongelooflijk.
Wat ik zeker heb beseft, is als je een goede werksfeer hebt dan gaat alles zoveel beter. Je werkt beter, je voelt je goed in je vel, je komt graag naar het werk. Dit was echt de beste stage periode ooit. Als ik moeilijkheden had, hielpen ze mij onmiddellijk en verbeterde ze me zodanig dat ik de komende opdrachten nog beter verrichtte.
Ik leerde ook dat een onderneming goed draait als iedereen samenwerkt. Voor elkaar inspringen, jouw collega's functie even overnemen.
Dit geeft jou en de rest een goed gevoel, een warme uitstraling naar de klanten toe en het is ook goed dat je eens varieert van functie.
Alles wordt op die manier gezelliger.
Ik weet niet zeker of dit de ideale job is voor mij, omdat je ook stressbestendig moet zijn en dat is niet altijd het geval bij mij. Tijdens de stageperiode heb ik niet veel stress ervaren, maar dit komt ook omdat iedereen elkaar echt helpt. Als je je in een groter bedrijf bevindt waar iedereen zelfstandig zijn opdracht moet doen zonder de werksfeer die ik in Toyota Segers heb ervaren, zou het mij nog zwaar kunnen tegenvallen.
Ten slotte, bedankt voor de mooie herinneringen en de nieuwe ervaringen die ik heb kunnen opdoen bij jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten